Yleiskatsaus
Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se oli vastaanottaessasi sen. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessaan.
Useita tuotteita ei voi palauttaa. Helposti pilaantuvia tuotteita, kuten ruokaa, kukkia, sanomalehtiä tai aikakauslehtiä, ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia aineita tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Muita palauttamattomia tuotteita:
Lahjakortit
Ladattavat ohjelmistotuotteet
Jotkut terveys- ja henkilökohtaisen hygienian tuotteet
Palautuksen loppuun saattamiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.
Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.
Tietyissä tilanteissa myönnetään vain osittaiset hyvitykset:
Kaikki tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, ovat vaurioituneet tai niistä puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen.
Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin ilmoittaaksemme, että olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos hyvityksesi hyväksytään, hyvitys käsitellään ja luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi hyvitetään automaattisesti tietyn päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Hyvityksen virallinen kirjaaminen voi kestää jonkin aikaa.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen kirjaamiseen kuluu usein jonkin aikaa.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa {sähköpostiosoite}.
Alennetut tuotteet
Vain normaalihintaisia tuotteita voidaan hyvittää. Alennettuja tuotteita ei voi hyvittää.
Vaihdot ja muutokset
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@moottorikoneistus.fi asian sopimiseksi.
Lahjat
Jos tuote oli merkitty lahjaksi ostohetkellä ja lähetetty suoraan sinulle, saat lahjakortin palautuksesi arvosta. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti postitse.
Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostohetkellä tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sen sinulle myöhemmin, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle, ja hän saa tiedon palautuksestasi.
Mikäli haluat muuttaa tilausta sen jälkeen, kun koneistettavat osat ovat jo lähetettynä koneistamolle on helpoin olla yhteydessä suoraan meihin.
Jos esimerkiksi haluat ettei jotain tilattua koneistusta tehdäkään hyvitämme tämän työn osuuden, mikäli ko. koneistus on vielä tekemättä. Voit myös tilata lisäkoneistuksia jälkikäteen, jolloin laskutamme ne erikseen. Lisäkoneistusten tilaus onnistuu myös verkkokaupan kautta, jolloin valitset vain koneistukset, mutta et osan lähetystä.Tärkeää! Mikäli huomaamme, että jotain koneistusta ei pysty ko. osalle tekemään, tilaus vaatisi lisätöitä hyvään lopputulokseen pääsemiseksi, tai tilauksessa on mitä tahansa vähänkään epäselvää olemme aina yhteydessä asiakkaaseen. Emme tee koskaan lisätöitä keskustelematta siitä ensin asiakkaan kanssa.
Palautusten toimitus
Palautaaksesi tuotteen, lähetä se postitse osoitteeseen: Oivaltajantie 1, 60100 Seinäjoki.
Maksat itse palautuskulut. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen toimitusaika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita seurattavan toimituspalvelun käyttöä tai toimitusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.
Tarvitsetko apua?
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@moottorikoneistus.fi jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.